به سایت دلبافت خوش آمدید...
0

سیاست حریم خصوصی

قوانین و شرایط

ماده 1)مقدمه :

” سایت دلبافت  کار و فعالیت خود را که در زمینه ارایه ی مجموعه آموزشهای اساتید برجسته و پیشکسوت کشور در زمینه قالی و ارائه نمایشگاه آنلاین برای تمامی علاقمندان به هنر و فعالین در این زمینه است در سال 1399 در شهر  ” اصفهان ” به راه انداخت تا بتواند کمکی به تمامی هنرمندان ایرانی کرده و بهترین آموزشها را در تمامی زمینه های قالی درچارچوبی اصولی ، استاندارد و همسو با قوانین جاری جمهوری اسلامی درقالب  محصولاتی حرفه ای و کاربردی به کاربران  و علاقمندان این عرصه ، تقدیم نماید ، سایت پیش رو برای فروش و دانلود آنلاین آموزش اساتید و کارهای هنرمندان و ایجاد اشتغال برای آنها طراحی شده است و بر این اساس کاربران گرامی به راحتی می توانند خدمات سایت را خریداری نموده و یا خدمات تولیدی خود را برای فروش عرضه نمایند. با این توضیح که این سایت آموزشی و درآمد زایی میباشد و مبالغ به دست آمده جهت رشد و باشکوه تر شدن این فعالیت ها صرف میشود.

ماده 2)توافقنامه

کلیه کاربران، خریداران و  فروشندگان سایت دلبافت و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از خدمات سایت دلبافت  موظف به رعایت کامل شرایط سایت دلبافت هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور است. این شرایط جامع و کامل نبوده و سایت دلبافت حق اضافه ، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن در سایت دلبافت را  برای خود محفوظ می دارد. اعلام هرگونه وضعیتی در مورد تخطی کاربران در هر شرایطی باید به اطلاع سایت دلبافت رسانده شود.

برای حفظ حقوق قانونی خریداران و فروشندگان ، کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به سایت دلبافت  می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. سایت دلبافت   مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران و فروشندگان ندارد. خریدار و فروشنده اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. سایت دلبافت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. سایت دلبافت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار و فروشنده اقدام نماید. کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهایی می باشد.

ماده ۳)  ارتباطات  :

  1. روش ارتباطی مستند سایت دلبافت  با خریدار، فروشنده و کاربران ، آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است .
  2. سایت دلبافت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارده بر خریدار، فروشنده و کاربرانی که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد .

ماده ۴)  آبدیت قوانین و شرایط   :

  1. آبدیت: توافقنامه و استفاده از خدمات سایت دلبافت  تابعی از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین و مجامع قانونی می باشد . از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، سایت دلبافت  حق تغییرات آتی در توافقنامه را برای خود محفوظ داشته و نسخه توافقنامه به روز شده را از طریق سایت دلبافت  در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا سایت دلبافت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته.
  2. تغییرات فنی:سایت دلبافت برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی ، سخت افزاری ، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار، فروشنده یا کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد سایت دلبافت   موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریدار، فروشنده و هنرمندان موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، سایت دلبافت  امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار، فروشنده و یا کاربر به سایت دلبافت وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سایت دلبافت  نماید

ماده ۵)  تحویل آثار:

  1. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار درج می شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود اثار، مانع تحویل اثار نمی گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی ، می باید حداقل ۷۲ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
  2. کلیه سفارشاتی که وضعیت آن ها به تکمیل شده تغییر یافته باشد در اسرع وقت به صورت فایل های دانلودی در حساب کاربری خریدار قابل مشاهده و استفاده خواهند بود. در صورت بروز مشکلات فنی ، حداکثر زمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش ۷۲ ساعت کاری خواهد بود.
  3. ابتدا به دقت اسکرین شات های خدمات و توضیحات ضمیمه را به صورت کامل بررسی و مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید . خدمات از هر نظر توسط سایت دلبافت بررسی شده است بر این اساس امکان تغییر آثار خریداری شده وجود ندارد و یا با دلایلی از قبیل: ” اشتباه خرید کرده ام ” ، ” به کسی گفته ام خریدم را انجام دهد اما اشتباهی خرید کرده ” ، ” پاسخگوی کار من نیست” و یا ” اقدام به درج اطلاعات نادرست هنگام ثبت سفارش کرده ام . ” تعویض یا بازگشت وجه امکان پذیر نیست .
  4. خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل ، لینک آثار را دریافت ننماید می تواند حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش سایت دلبافت اعلام نماید.
  5. خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
  6. سایت دلبافت مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از خدمت ارائه شده و تحویل شده را ندارد.
  7. در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات خدمات و آثار و اثر ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به سایت دلبافت  اعلام نماید و سایت دلبافت  موظف است ضمن پیگیری مغایرت از ارائه دهنده محصول و خدمات ، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئولیت سایت دلبافت  صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده ، بازگرداندن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.

ماده ۶)  امنیت   :

  1. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات دیده شوند و یا نقصی در ارتباط پیش آید . به همین دلیل ضمن آنکه سایت دلبافت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید ، با این حال از جانب احتیاط از خریداران ، فروشندگان و کاربران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. بر این اساس سایت دلبافت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
  2. سایت دلبافت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت سرویس های خود می باشد.
  3. سایت دلبافت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی از نرم افزارها، application  ها ویا برنامه های مورد استفاده خریدار، فروشنده و یا کاربر ندارد.
  4. سایت دلبافت مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
  5. سایت دلبافت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار، فروشنده و کاربر توسط اشخاص ثالث ندارد.
  6. سایت دلبافت  موظف به رعایت محرمانه نگه داشتن کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار، فروشنده و کاربر می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد

ماده ۷)  روش حل اختلاف   :

  1. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار، فروشنده و کاربر موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی سایت دلبافت اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب ، نسبت به ارتباط با مدیریت سایت دلبافت اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری ، خریدار ، فروشنده و یا کاربر می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین ، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

ماده ۸)  شرایط ، ضوابط  و قوانین کلی خریدار :

  1. سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان اثر مطرح کنید.
  2. درخواست های پشتیبانی برای اثر خریداری شده صرفا می باید توسط سایت دلبافت به ثبت برسد.
  3. بررسی دیدگاه های هر اثر، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. سایت دلبافت در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
  4. پشتیبانی آثار خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و سایت دلبافت هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
  5. پیش از خرید حتما به کیفیت و روش ارائه خدمات، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران و توضیحات محصول دقت فرمایید.
  6. امکان بازگشت وجه آثار و خدمات ارائه شده به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم قطعی خود را بگیرید.
  7. آثار معیوب و همچنین آثاری که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان سایت دلبافت  و عدم رفع مشکل توسط فروشنده ، ازسایت دلبافت حذف خواهد شد.
  8. هرگونه تبلیغ آثار دیگر و بحث در مورد فروشگاههای دیگر و توهین به افراد در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
  • فروش و پخش آثار در سایر سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است سایت دلبافت این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده اثر و در راستای حمایت از حقوق هنرمندان دسترسی شما به نسخه های آتی آثار خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل حساب کاربری شما را مسدود کند.
  • سایت دلبافت  هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، محدودیتهای دولتی و تحریم ها را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد.
  • سایت دلبافت در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  • خدمات سایت دلبافت به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند : مطابق نیاز خریدار بودن ، بی عیب بودن ، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد خدمات سایت دلبافت که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و سایت دلبافت  هیچگونه خسارتی بابت عملکرد آثار ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.
  • سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و آثار، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن اثر توسط خریدار بوده و سایت دلبافت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت .

ماده ۹)  شرایط ، ضوابط  و قوانین کلی فروشنده :

  1. در سایت دلبافت آثاری تایید می شوند که  خود شخص سازنده اثر باشد .
  2. استفاده از نام و برند ” سایت دلبافت ” در هیچکدام از آثار برای فروشندگان جایز نیست بر این اساس آثاری که با برند سایت دلبافت  ایجاد شوند تایید نمی شوند.
  3. در صورتی که اثری فقط در سایت دلبافت عرضه شود به ازای هر فروش اثر 80٪ مبلغ فروش به فروشنده تعلق می گیرد 20% باقیمانده به عنوان سهم مشارکت به سایت دلبافت تعلق می گیرد.
  4. واریز مبالغ ثبت شده در درخواست وجه فروشندگان صرفا به شماره شبای ثبت شده توسط فروشنده انجام می گیرد و فروشندگان فقط در شرایطی می توانند درخواست وجه خود را ثبت کنند که قرارداد امضا شده را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از کپی پشت و روی کارت ملی فرد امضا کننده قرارداد، شماره تلفن ثابت و همراه، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب به نام فرد امضاکننده قرارداد در اختیار سایت دلبافت قرار داده و هویت ایشان در سایت دلبافت به ثبت رسیده باشد..
  • مبلغ درخواستی فروشنده در تسویه حساب ها تا سقف 150000تومان است . با این توضیح که ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکان پذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواست های وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.
  • مدت زمان لازم برای تایید آثار شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در سایت دلبافت را رعایت کرده باشید، در حدود ۷۲ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید اثر نیز مدیران یا کارشناسان سایت دلبافت به صورت تیکت این مورد را به شما اطلاع خواهند داد. البته در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تایید آثار افزایش یابد که در این صورت فروشنده مختار است درخواست لغو بررسی را در تیکت برای سایت دلبافت ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی اثر توسط کارشناسان انجام شود.
  • چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در آثار شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در اثر باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشندسایت دلبافت حق دارد خرید را مسترد کند و ضمن کسر مبلغ واریز شده به موجودی فروشنده و بازگشت وجه خرید به خریدار، نسبت به کسر سهم مشارکت خود از حساب کاربری فروشنده اقدام کند و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.
  • در صورتیکه اثر ارسالی شما از سایت های دیگر برداشته شده باشد و پس از بررسی های کارشناسان این مورد مشخص شود، بلافاصله اثر ارسالی شما حذف و در صورتیکه اثر مربوطه فروشی داشته باشد وجه آن از حساب کاربری فروشنده کسر خواهد شد و فروشنده موظف است سهم مشارکت سایت دلبافت  را نیز نقدا پرداخت کرده یا در صورت داشتن موجودی در حساب کاربری، معادل سهم مشارکت از حساب کاربری ایشان برداشت می گردد.
  • مسئولیت فروش غیر مجاز آثار ایرانی، کپی کردن از روی سایر آثار و پاسخگویی در برابر کلیه مجامع قانونی و حقوقی برعهده فروشنده اثر است و سایت دلبافت  هیچ مسئولیتی در قبال خطاهای شما نخواهد داشت.
  • در صورتی که فروشنده ای نسبت به کپی اثر خود توسط فروشنده دیگر شکایتی داشته باشد می باید این شکایت را از مراجع قانونی پیگیری نماید وسایت دلبافت تنها در صورتی می تواند کپی شدن اثر را تایید کند که به طور واضح و کامل نشان-نام یا هرگونه شناسه هویتی دیگری از نام آفریننده اصلی یا طراح اصلی در اثر کپی شده نیز وجود داشته باشد. در غیر اینصورت سایت دلبافت نمی تواند با مشاهده طرح های مشابه یا زمان انتشار هریک از آثار در میان شاکی و متشاکی قضاوتی انجام دهد. هرگونه اقدام از سمت سایت دلبافت صرفا پس از ارائه حکم توسط مراجع قضایی خواهد بود.
  • پاسخگویی به خریداران در سیستم جامع پشتیبانی توسط تیکت سایت دلبافت الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس های شخصی خود، تیکت های ارسالی در سایت دلبافت را بی پاسخ رها کنند. همچنین فروشندگان حق ندارند پاسخگویی به تیکت های دریافتی را منوط به ثبت مجدد درخواست در سیستم های پشتیبانی مستقل و خارج از سایت دلبافت نمایند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از سایت دلبافت جهت دریافت خدمات پشتیبانی و برزورسانی نیز ممنوع است.
  • هر گونه تبلیغ و یا لینک دادن به سایت های دیگر در بین توضیحات یک اثر موجب حذف آن اثر از سایت دلبافت خواهد شد.
  • فروشنده ضمن امضای تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت دلبافت ، تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه حداکثر تا ۲۴ ساعت درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای سایت دلبافت ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است.

ماده ۱۰)  قوانین و شرایط پذیرش آثار و همکاری با ” سایت دلبافت :

  1. عرضه ی اثار توسط سازنده در “سایت دلبافت به منزله ی پذیرفتن شرایط و قوانین می باشد .
  2. طراحی صحیح و آموزشی روان و قابل یادگیری و استفاده را مد نظر داشته ام و خود را ملزم به رعایت آنها می دانم .
  3. توضیحات کامل و گویا در مورد طرح را ذکر کرده ام و اظهار می دارم که آثار و خدمات ارسالی من به روز می باشد .
  4. با کمال صداقت و در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد می کنم و اظهار می دارم که خدمات و طرح های ارسالی من به سایت دلبافت یکجا و بدون تغییر از جایی کپی نشده اند وبر این اساس از کپی کردن آثار دیگران خودداری کرده ام ، در صورتی که اثبات شود این اثر عینا و بدون هیچ گونه تغییری متعلق به فرد و یا افراد دیگری است حاضرم عواقب خسارات احتمالی مادی و معنوی وارده را بپذیرم .
  5. ممکن است از منابع گوناگونی مطالب ، تصاویر و یا طرح هایی رایگان را در آثار خودم استفاده کرده باشم ولی با تغییراتی آنها را به صورت رایگان در این سایت در اختیار علاقمندان قرار می دهم و از گذاشتن مبلغی بر این گونه طرح ها پرهیز می نمایم .
  6. هیچکدام از آثار من جعلی، غیرقانونی، تقلبی، توهین آمیز و یا گمراه کننده نیستند.
  7. هیچکدام از آثار و خدمات  من دارای فایل های مخرب کامپیوتری از جمله ویروس ها، بدافزار های مخرب نیستند.
  8. هیچکدام از آثار من دارای محتوا های ضدعرف ، ضدشرع و بر خلاف منافع کشور عزیزم ایران نیستند.
  9. توجه: مدیریت سایت دلبافت در قبول و یا رد فایل ها و طرح های ارسالی کاربران کاملا مختار بوده و کاربر در این باره هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نمایند و در صورت عدم پذیرش ، سازنده ( عرضه کننده آثار) حق هیچگونه اعتراضی را ندارد. برای بیان هر گونه انتقاد و پیشنهاد از طریق منوی ” تماس با ما ” اقدام نمایید.
  10. امیدواریم از فعالیت و همکاری با سایت دلبافت لذت ببرید . وقتی که می گوییم “ما ” منظور “تیم سایت دلبافت است و این به خاطر این است که کار ما گروهی است و پذیرای ایده های متنوع هستیم “روش کار سایت دلبافت  به کاربران ، هنرمندان و طراحان سراسر ایران کمک می کند که خلاقیت خود را بروز دهند و همزمان کسب درآمد کنند. وقتی شما یک حساب کاربری می سازید عضوی از اجتماع “سایت دلبافت  می شوید , گروهی که رویاهای شما را تحقق می بخشد و قابلیت های وجودی شما را بهبود می دهد . همچنین شما یک حساب کاربری خواهید داشت که با آن می توانید هم خرید کنید و هم محصولات خود را برای فروش قرار دهید و هم ایده های خلاقانه و عجیب و غریب خود را به منصه ظهور برسانید
  11. در طول زمان همکاری شما با ( سایت دلبافت  ، بایستی تمامی قوانین ما را بپذیرید پس لطفا سعی کنید تا آنها را بخوانید و درک کنید ، در مواردی هم که لازم بود از مدیران دلبافت توضیحات لازم را جویا شوید
  12. اطلاعات شخصی ارسالی شما باید مستند و صحیح باشد . دقیق و کامل بودن آن به ارتباط بیشتر و همکاری ما با شما می انجامد ، اطلاعات حساب کاربری شما باید به روز باشد . توجه داشته باشید که شما مسئول هر اتفاقی که با نام حساب کاربری تان رخ می دهد هستید . پس لطفا حتما نام کاربری و رمز عبور خود را امن نگه دارید. در صورت مشاهده هرگونه ایراد در امنیت حساب کاربری خود ، فورا به ما اطلاع دهید.
  13. وقتی که شما اثری را خریداری می کنید، در واقع وجه بهره برداری از آن را به صاحب اثر ( سازنده ) می پردازید بر این اساس شما مالک و صاحب اثر نیستید . در حقیقت شما اثر را نمی خرید بلکه شما یک لایسنس معتبر جهت استفاده از اثر را دریافت می کنید .
  14. سایت دلبافت نمی توانند به شما اطمینان دهند که در زمان کوتاه و مشخصی اثر شما را تایید و بر روی سایت قرار دهند ، پس لازم است تا زمان تایید آثارتان شکیبا باشید . در صورتی که محصول شما بعد از سپری شدن یک هفته تایید نشد می توانید از طریق فرم “تماس با ما ” دلیل را جویا شوید .
  15. هر سازنده برای اثر خود تضمین هایی به شما می دهد واینکه با کمال صداقت و در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد می کند و اظهار می دارد که مالکیت آثار بارگذاری شده در سایت دلبافت ، متعلق به شخص خودش بوده و حقوق مادی و معنوی آن شرعا و عرفا و قانونا رعایت کرده است بر این اساس در صورتی که اثبات شود این اثر متعلق به فرد و یا افراد دیگری است حاضرم خسارات احتمالی مادی و معنوی را برابر حقوق مالکیت معنوی بپذیرد .وی می پذیرد که هیچکدام از آثارش جعلی، غیرقانونی، تقلبی، توهین آمیز و یا گمراه کننده نیستند. و هیچکدام از آثارش دارای محتوا های ضدعرف ، ضدشرع و بر خلاف منابع کشور ایران نیستند.
  16. ما می توانیم هر کدام از آثار یا محتواهای داخل آن ها که با قوانین مغایرت دارند را حذف کنیم. یا گاها ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله : نقض قانون کپی رایت، کیفیت محصولات، توهین آمیز ، غیر مجاز، نقض حقوق دیگران و  باشد.
  17. از آن رو که ثبت نام در سایت دلبافت اجباری نیست و به صورت کاملا اختیاری است، بدین معناست که شما قوانین را به کلی پذیرفته اید. و ما امیدواریم برای مدت طولانی با هم همکاری داشته باشیم . اما سایت دلبافت می تواند اکانت شما را به حالت تعلیق و یا به کلی حذف کند.
  18. این قوانین و سایر قوانین موضوعه منتشر شده در تاریخ 1399تدوین و به تصویب گروه مدیریتی ” سایت دلبافت” رسید است .